به مناسبت هفته گردشگری برگزار می شود:

نخستین جشنواره دیپ واتر جزیره قشم

در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و منطقه آزاد قشم، جشنواره هفته گردشگری منطقه آزاد قشم توسط استارتاپ دانشگاهی DPL برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ این جشنواره با شعار«قشم؛ سرزمین کالونچر» از فردا -پنجشنبه-آغاز شده و به مدت سه روز با برنامه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

محمود هاشمی- مدیرعامل استارت آپ DPL‌ با اعلام این خبر گفت: جشنواره دیپ واتر قشم پیرو تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه علم و فرهنگ و سازمان منطقه آزاد قشم با مدیریت و اجرای استارت آپ DPL برگزار می‌گردد.

مدیرعامل DPL گفت: دیپ واتر مانند دیواره نوردی، صخره نوردی، اسلک لاین و ... زیرمجموعه ای از رشته سنگ نوردی است و جزیره قشم ظرفیت بالایی برای این ورزش هیجان انگیز دارد.

هاشمی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج گردشگری جزیره زیبای قشم و معرفی رویکرد کالونچر در گردشگری ماجراجویانه است.

وی افزود: کالونچر مفهومی نوین از تلفیق Culture(فرهنگ) و Adventure(ماجراجویی) است و ‌مقصود از آن سفرهای ماجراجویانه امن در مقصدهای طبیعی و فرهنگی ایران می‌باشد.

هاشمی تاکید کرد:جشنواره قشم سرزمین کالونچر، فرصتی برای آشنایی و تغییر مفهوم ادبیات سفر در ایران زمین است‌.

وی با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی ایران در کنار چشم اندازهای بی نظیر طبیعی کشورمان و علاقه بسیار زیاد جوانان به سفرهای ماجراجویانه اظهار امیدواری کرد:‌ سفر با رویکرد کالونچر به حفظ فرهنگ و محیط زیست مقصدهای گردشگری کمک کند و همه اقشار جامعه بتوانند سفرهایی امن، جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنند.