English
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

سرفصل کارشناسی رشته گردشگری

سرفصل

سرفصل کارشناسی رشته گردشگری

سرفصل کارشناسی گردشگری

معرفی گروه مدیریت گردشگری

با تشکیل چند گروه آموزشی با اهتمام دست‌‌اندرکاران، اولین دانشکده علوم گردشگری در دانشگاه به صورت رسمی کار خود را با پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف در سال تحصیلی 92-1391 آغاز کرد.

یکی از گروه‌های آموزشی، گروه آموزشی مدیریت گردشگری است که با عضویت اعضای تمام وقت و مدعو برای برنامه‌ریزی آموزشی، حل و فصل مسایل و مشکلات آموزشی را به نحوی انجام و ایفای وظایف محوله تقریباً به طور مرتب دو هفته یک بار تشکیل جلسه می‌دهد.

گروه مدیریت گردشگری در سه حوزه مدیریت جهانگردی در مقطع کارشناسی و گرایش‌های بازاریابی و مذهبی در مقطع ارشد مسئولیت دارد.

هم اکنون ورودی‌های مهر ماه سال تحصیلی 92-91 در مقطع کارشناسی در حال اتمام تحصیلات و فراغت هستند.

در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری (96-95)، تعداد 155 نفر در کارشناسی مدیریت جهانگردی اشتغال به تحصیل دارند.

گرایش بازاریابی مدیریت گردشگری در مقطع ارشد در حال حاضر تعداد 30 نفر مراحل تحصیل خود را می‌گذرانند که معمولاً در نیمسال دوم هر سال تعدادی از دانشجویان با گذراندن واحدهای درسی خود را در نیمسال چهارم به ارایه پروپوزال و تدوین و دفاع از پایان‌نامه می‌پردازند.

رشته گردشگری مذهبی در مقطع ارشد که از ابتدای سال تحصیلی 93-92 به دانشکده اضافه شده هم اکنون دارای 28 نفر دانشجوی شاغل به تحصیل است. این دانشجویان نیز همانن گرایش بازاریابی در نیمسال چهارم تحصیلی، کار ارایه پروپوزال و پایان‌نامه را در دستور کار خود دارند.

رشته هتلداری (کارشناسی ناپیوسته) نیز در شرایط فعلی تعداد 40 دانشجو داشته و گروه مربوطه، تحت مجموعه گروه مدیریت گردشگری فعالیت دارد.

اعضای فعلی گروه مدیریت گردشگری عبارتند از:

1- آقای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو

2- آقای دکتر علی حسنی

3- آقای دکتر منوچهر جهانیان

4- خانم دکتر زهرا نادعلی‌پور

5- خانم افسانه پورجم

6- آقای دکتر محسن امامی

7- آقای دکتر جعفر آهنگران

استادان مدعو:

8- آقای دکتر عباس نامجو

9- سرکار خانم دکتر شمس‌السادات زاهدی